Im no Workaholic


Minggu ni adalah minggu yang agak perit. Aku terpaksa siapkan 2 kerja untuk 2 group yang aku join. Gravyz untuk Comic Fiesta, and 84cube untuk Rantai. So kelam kabut sket. So far aku rasa aku still boleh manage. But work2 yang dh siap.. kualiti amatlah tahi skali. Betul la kata orang, buat keja last minit, hasil pun macam sampah. Tapi ni lah keja yang aku buat. Lukis dan men design. Walaupun aku rasa, word design dah makin fade away dari kebolehan aku. Bila aku mula nak buat design, aku tak dapat fikir apa pun. Rasanya aku betul2 semakin hilang kebolehan mendesign ni. Apa yang Tuhan beri akan Dia ambil balik bila kita tak pandai hargai pemberianNya. BUt aku harap dia tak ambik kebolehan melukis aku kerna tu ja benda yang aku boleh buat skrang untuk cari makan.

Next week, aku akan ke KL. 2 Event. So harap semua berjalan lancar and dapat spent sket masa dengan kawan2 (indeed, aku jadi x siuman sebab takde member kat sini, sampai ikan pun aku bantai ajak sembang). Aku rindu kalian. Aku rindu sembang tentang masa lalu. Aku rindu minum milo ais sama2. Aku rindu nk karaoke (ye la tu). Aku rindu segala-galanya tentang kawan. InsyaAllah kalau ada rezeki, aku sumbat gambar2 event pas aku balik nanti.

Currently listening back to 'Work' by Jimmy Eat World.


1 comments:

StanNero said...

heheh sumer dah lepas.. kita dah karaoke sampai 5 jam..hehehe

nyanyi smapai lebam bak kata manic