Tanggal 29hb, aku kehilangan salah satu benda berharga yang aku baru cadang nk tukar baru. bukan bidadari idaman, tapi henset yang aku kumpul duit gaji selama 3 bulan untuk beli. Samsung E870 aku hilang di telan orang ramai. Tapi yang amat menyedihkan aku, bukanlah si henset itu seniri, tetapi phonebook aku yg dipenuhi nombo2 sahabat2 handai yang antaranya mustahil aku dpt peroleh lagi. Dengan kecewa aku menyumpah seranah mereka yang jumpai henset aku tp takde sifat budiman nak pulangkan balik (even dh yakin, henset kalau jilang, 100% x akan dpt balik).

Jadi, tamatlah riwayat henset aku yang berjasa selama hampir 3 tahun lebih. Kepada yang menjumpainya, moga2 anda akan merana kerna aku dah menyumpah henset tu seperti mana sumpahnya spare part little bast*rd james dean yang membunuh setiap orang yang memilikinya. Ok, time untuk kumpul duit balik, new henset !!

(Henset hilang pun nak cerita kat orang. Poyo punya sly)


3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
@xiM said...

kesian kamu!!